تعطیلی آخر هفته مترو شهر جدید هشتگرد منتفی شد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: با تاکید استاندار البرز بر تداوم ارائه خدمات در روز‌های تعطیل؛ این خط بدون تعطیلی و بر اساس برنامه‌ای که از قبل اعلام شده به مردم خدمات می‌دهد.

تعطیلی آخر هفته مترو شهر جدید هشتگرد ، منتفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مسعود حق لطفی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت : استاندار البرز بر تداوم ارائه خدمات مترو شهر جدید هشتگرد در روزهای تعطیل تاکید دارد و این خطوط بدون تعطیلی بر اساس برنامه از قبل اعلام شده به مردم خدمات می دهد .

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: با استقبال وتقاضای مردم ، تعطیلی روزهای پنج شنبه و جمعه مترو گلشهر به شهر جدید هشتگرد ، منتفی است و با توجه به برودت هوا و تقاضای پیمانکار برای تکمیل سکوی ایستگاه ماموت ، روزهای پنج شنبه و جمعه ، تردد قطار برقی برای اجرای عملیات عمرانی متوقف شده بود که با تقاضای شهروندان و با تاکید استاندار البرز ،تردد قطار برقی در این روزها برقرار خواهد شد و مردم می توانند از خدمات مترو استفاده کنند .

مسعود حق لطفی گفت : با فعالیت مجدد مترو در روزهای تعطیل ، اقدامات برای تکمیل سکوی ماموت به ساعاتی که قطار برقی تردد ندارد و شب ها ، موکول خواهد شد .

انتهای پیام/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.