مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان:

۱۶ طرح میراث فرهنگی سمنان دهه فجر افتتاح می‌شود

مهدی جمال گفت: ۱۶ طرح حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با صرف ۸۲۰ میلیارد ریال دهه فجر امسال در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: از مجموع ۱۶ طرح آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی استان سمنان در دهه فجر امسال، ۱۵ طرح افتتاح و یک طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

او ادامه داد: از مجموع ۱۵ طرح آماده افتتاح استان سمنان در دهه فجر امسال ۱۳ طرح در زمینه ایجاد اقامتگاه بوم‌گردی، یک طرح مربوط به افتتاح کارگاه صنایع دستی و یک طرح مربوط به افتتاح موزه یخچال در گرمسار است.

جمال اظهار داشت: ۴۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری استان سمنان در دهه فجر امسال هزینه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بیان کرد: با بهره‌برداری از ۱۵ طرح گردشگری استان در دهه فجر امسال برای ۳۲ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

او تصریح کرد: ۳۶۰ میلیارد ریال برای کلنگ‌زنی و ساخت هتل سه ستاره در میامی پیش بینی شده که با تکمیل این طرح ۶۷ فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

جمال تصریح کرد: هفت هزار متر مربع زمین برای کلنگ‌زنی ساخت هتل سه سه ستاره میامی در دهه فجر امسال درنظر گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی استان سمنان گفت: آورده شخص برای کلنگ‌زنی طرح ساخت هتل سه ستاره میامی ۹۸ میلیارد ریال و کمک دولت از طریق پرداخت تسهیلات کم‌بهره ۲۶۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.