شهروندان تاسیسات آب منازل خود را عایق بندی کنند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا و احتمال یخ زدگی تاسیسات آب منازل توصیه می‌شود مشترکین نسبت به عایق بندی تاسیسات آب منازل خود به ویژه کنتور آب اقدام کنند.

شهروندان تاسیسات آب منازل خود را عایق بندی کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علیرضا جزء قاسمی  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  گفت: استفاده از پوشش پشم شیشه، گونی و الیاف مصنوعی، خاک ارّه، پوشال پارچه و عایق‌های پلاستیکی در محفظه کنتور بهترین راهکار برای پیشگیری از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب است.

او  تاکید کرد: در صورت یخ زدگی کنتور، مشترکین از حرارت مستقیم برای رفع یخ زدگی استفاده نکرده و از ریختن آب گرم بر روی کنتور یخ زده جداً خودداری نمایند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: مشترکین برای اینکه بتوانند مانع از یخ زدگی کنتور آب شوند می‌بایست برای حوضچه‌ی آن درب مناسب و استانداردی تهیه کنند که مانع از ورود سرما به آن شود.

جزء قاسمی بر جلوگیری از ورود آب‌های سطحی به داخل حوضچه‌های کنتور نیز تاکید کرده و گفت: با انجام این اقدام از وقوع یکی از عوامل مطرح در یخ زدگی کنتور‌های آب پیشگیری خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه حادثه آب و فاضلاب را به صورت شبانه روزی به شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفا اعلام نمایند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.