حجت نظری مطرح کرد؛

دسترسی اعضای شورای شهر تهران به اطلاعات خانه اقدسیه مسدود شد

عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت فروش خانه اقدسیه توضیحاتی داد.

دسترسی اعضای شورای شهر تهران به اطلاعات خانه اقدسیه مسدود شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تداوم مسئولیت برخی مدیران در شهرداری تهران که بیش از ۴ ماه به طول می‌انجامد، گفت: طبق قانون سرپرست نمی‌تواند بیشتر از ۴ ماه منصوب باشد و باید تعیین تکلیف شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما با مدیرانی مواجه‌ هستیم که بیش از ۷ ماه سرپرست هستند و باید هیئت تخلفات نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد، تصریح کرد: اگر کسی در این باره تخلف کرد، باید به هیئت تخلفات معرفی شود و با آن برخورد کرد.

او افزود: موضوع دیگر مربوط به خانه اقدسیه است، گویا اراده‌ای وجود دارد که تلاش می‌کند این خانه فروخته شود و نکته جالب این است که در سامانه طرح تفصیلی به گونه‌ای دسترسی‌ها بررسی شده که اعضای شورای شهر تهران امکان دیدن اطلاعات آن را ندارند.

حجت نظری تصریح کرد: اشخاصی که مخالف فروش این ملک هستند نفعی ندارند، اما آن‌هایی که بر فروش اصرار دارند گویا منافعی از فروش این ساختمان کسب می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران گفت: اینکه بخواهند این خانه را در سکوت خبری بفروشند عجیب است و بر ابهامات می‌افزاید و آنچه بر ابهامات اضافه کرده بستن دسترسی اعضا برای دیدن اطلاعات این ملک است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار