حفظ بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه عوامل اجرایی انتخابات

جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: وحدت و تعامل بین‌ بخشی عامل مهمی در جلوگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در همایش آموزشی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان، وحدت و تعامل بین‌بخشی را عامل مهم جلوگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی دانست و اظهار داشت: در همین راستا تعامل مطلوبی بین عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در استان شکل گرفته است.

او افزود: اجرای صحیح و کامل قانون، رعایت اصلی بی‎طرفی، امانت‌ داری و تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری از مهم‌ترین وظایف و رسالت عوامل برگزاری انتخابات به شمار می‌رود.

مردانی اضافه کرد: انتخابات در ایران اسلامی که از نظام مردم سالار دینی برخوردار است از مهم‌ترین مظاهر رأی و نظر مردم در تعیین سرنوشت خودشان به شمار می‌رود که باید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن تمام تلاش خود را به کار گیریم.

او، امانت‌داری رأی مردم را مصداق صیانت از حق‌الناس دانست و ادامه داد: با وحدت، همدلی و تعامل لازم و با اجرای صحیح قانون می‌توان از این امانت به خوبی حراست کرد.

مردانی با تأکید بر حفظ بی‌طرفی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات گفت: فرمانداران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید افرادی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند که امین، متدین و ملزم به رعایت بی‌طرفی باشند.

او همچنین به توطئه‌های دشمن در آستانه برگزاری انتخابات اسفندماه اشاره کرد و افزود: بی‌شک یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات است و ایجاد اختلال در روند برگزاری آن است که با حضور حداکثری مردم این نقشه نیز خنثی و ناکارآمد می‎شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار