رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:

۸۵ مورد حریق و حادثه در سمنان به وقوع پیوست

سعید اسمعیل پور بابیان اینکه ۸۵ مورد حریق و حادثه طی دی‌ماه ۹۸ در سمنان به وقوع پیوست گفت: در این بازه ۶۵ نفر در عملیات مختلف امدادرسانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با بیان اینکه ۸۵ مورد حریق و حادثه طی دی‌ماه سال جاری در سمنان به وقوع پیوست، گفت: از این تعداد ۲۸ مورد آتش‌سوزی و ۵۷ مورد عملیات امداد و نجات را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه از این آتش‌سوزی‌های رخ‌داده در شهر سمنان هشت مورد منازل مسکونی بودند، افزود: در مورد حوادث نیز حبس در اماکن و آسانسور بیشترین عملیات امداد و نجات را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه تعداد هفت مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده است، ابراز داشت: طی این بازه زمانی در این عملیات‌ها ۶۵ نفر زن و مرد توسط نیروی‌های آتش‌نشانی امدادرسانی شدند.

اسمعیل پور بابیان اینکه در دی ماه امسال سازمان آتش‌نشانی سمنان نزدیک به دو هزار و ۸۸۸ تماسی که با سامانه ۱۲۵ زده‌شده را پاسخ داده است، تصریح کرد: از این میزان تماس با مجموع ۵۰ ساعت عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۵۹ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

او آموزش را مهم‌ترین رکن کاهش سوانح و آتش‌سوزی‌ها برشمرد و افزود: طی این مدت تعداد یک هزار و ۲۰۲ نفر ساعت از کارکنان ادارات، شرکتها، مدارس دوره‌های آموزش مقدماتی را به لحاظ آموزش فرهنگ ایمنی فراگرفتند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.