آتش گرفتن ۴ لنج باری و ماهیگیری در بندر جاسک

چهار فروند لنج باری و ماهیگیری دقایقی پیش در اسکله بندر جاسک آتش گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، چهار فروند لنج باری و ماهیگیری دقایقی پیش در اسکله بندر جاسک آتش گرفت.

فرماندار شهرستان جاسک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: دو فروند از این لنج ها به طور کامل در آتش سوخته است و نیروهای آتش نشانی در حال خاموش کردن دو لنج دیگر هستند.

محمد رادمهر افزود: در این حادثه تعدادی از نیروهای امدادی و آتش نشان که مشغول خاموش کردن آتش بودند، دچار مصدومیت جزئی  شدند.

رادمهر گفت: علت آتش سوزی و تلفات احتمالی در دست بررسی است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان گفت: آتش سوزی لنج‌ها در اسکله جاسک خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته است.

حمید رضا محمد حسینی افزود: ظهر امروز یک فروند لنج فایبرگلاس صیادی به دلایل نامعلوم دچار حریق شد که به دلیل وجود باد شدید در منطقه زبانه‌های آتش به سه فروند لنج صیادی دیگر سرایت کرد.

او گفت: عوامل بندری و دریایی به محض اعلام اضطرار ۱۲ فروند لنج اعم از صیادی و تجاری که در محیط پیرامونی پهلو گرفته بودند را از منطقه خطر جداسازی و در گوشه‌ای امن از حوضچه مستقر کردند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان افزود: تیم‌های امدادی و اطفای حریق دریایی و خشکی به محل اعزام و درحال اطفای حریق هستند.

محمد حسینی با اشاره به اینکه آتش سوزی هیچ گونه خللی در انجام عملیات دریایی و بندری نداشته است گفت: عملیات اطفا هم اکنون در منطقه‌ای امن از حوضچه بندر توسط تیم‌های اعزامی در حال انجام است.

او افزود: علت دقیق حادثه پس از اطفای کامل حریق توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان مشخص و به اطلاع عموم خواهد رسید.




انتهای پیام/ ب/ ش ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۶:۲۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بنده های خدا
آخرین اخبار