مدیر کل امور موزه‌های کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برگزاری نمایشگاه آثار باستانی ایران در موزه ایالتی بادن کنسل نشده است

محمدرضا کارگر گفت: برگزاری نمایشگاه آثار باستانی ایران در موزه ایالتی بادن کنسل نشده است و جا به جایی زمان امری طبیعی است.

محمدرضا کارگر مدیر کل امور موزه‌های کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دلایل برگزار نشدن نمایشگاه میراث فرهنگی ایران در موزه ایالتی بادن آلمان گفت: برگزاری نمایشگاه آثار باستانی ایران در موزه ایالتی بادن کنسل نشده است و جا به جایی زمان برگزاری نمایشگاه‌ها امری طبیعی است.

او افزود: هیچ نمایشگاهی کنسل نمی‌شود، مگر به خاطر مسئله بیمه اشیا. گاهی طرف مقابل از خدمات شرکت بیمه‌ای استفاده می‌کند که به نوعی مشمول یک تحریم جدید می‌شود و نمی‌تواند خدماتش را ارائه بدهد.

مدیر کل امور موزه‌های کشور بیان کرد: نمایشگاه آثار باستانی ایران به طور حتم پس از حل شدن مشکل بیمه آثار در موزه ایالتی بادن آلمان برگزار می‌شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

گفتنی است پیش از این یکی از خبرگزاری‌های معتبر کشور به نقل از پایگاه خبری «ناخریشتن» آلمان نوشته بود، نمایشگاه آثار باستانی ایران که قرار بود در پاییز آینده برگزار شود، به خاطر موانع موجود در خصوص تامین بیمه این آثار لغو شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار