مقام حزب الله: دولت آمریکا از بیروت تا بغداد سیلی‌های محکمی خورد

عضو شورای مرکزی حزب الله گفت لبنان همواره میدان شکست صهیونیست‌ها و ناکامی آمریکایی‌ها خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تارنمای خبری العهد لبنان، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله تاکید کرد دشمن اسرائیلی و دولت آمریکا به تحریم‌ها، فشار‌ها و تحریک و تهدید برای تغییر معادلات امیدوارند، اما تلاش آن‌ها بیهوده است و لبنان همواره عرصه شکست دشمن اسرائیلی و ناکامی دولت آمریکا باقی خواهد ماند.

قاووق در مراسم روز درختکاری اداره جهاد سازندگی لبنان تاکید کرد مقاومتی که دشمن اسرائیلی را سال ۲۰۰۶ شکست داد امروز بسیار بسیار قوی‌تر و آماده ساختن پیروزی بزرگ تری است.

او خاطرنشان کرد همین که اسرائیل این روز‌ها به نیرو‌های آمریکایی مستقر در منطقه امیدوار است، اعتراف به ناتوانی برای مقابله با مقاومت و تغییر معادلات و پیروزی‌های آن است.

شیخ قاووق همچنین گفت در هفته‌ای که گذشت دولت آمریکا از بیروت تا بغداد سیلی‌های محکمی خورد. ملت عراق با حضور میلیونی در خیابان‌ها تاکید کردند که خون حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس باعث خروج ابدی نیرو‌های آمریکایی از عراق خواهد شد.

او افزود: در بیروت هم تشکیل کابینه تودهنی به ترامپ، پمپئو، شنکر و همه اعضای دولت آمریکا بود که به هرج و مرج و تحت فشار قرار گرفتن مقاومت و به زانو در آوردن لبنانی‌ها امید بسته بودند. آن‌ها گمان کردند مردم لبنان نمی‌توانند جز بر اساس تمایلات و شروط آمریکا تشکیل کابینه دهند، اما این حکومت با اراده صددرصدی لبنانی‌ها تشکیل شد تا فرصتی حقیقی برای نجات کشور از فروپاشی باشد و حرکتی مثبت در عرصه داخلی و خارجی بود.

عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد این حکومت، حکومت کار و نجات است نه حکومت رویارویی. هرگز هم نخواهد بود. این حکومت برای نجات باقیمانده نهاد‌ها و جلوگیری از فروپاشی و مقابله با فاسدان تلاش خواهد کرد و حزب الله در صف مقدم حامیان آن خواهد بود، اما در عین حال در صف مقدم ناظران بر عملکرد آن نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار