برگزاری همزمان دو نمایشگاه کشاورزی در شیراز

پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی ازفردا و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته از پس فردا در شیراز گشایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی از ۷ بهمن و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته (ifood) از ۸ بهمن ماه در شیراز آغاز به کار خواهند کرد.

علیرضا واحدی پور افزود: نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی، در سالن‌های سرو، نرگس، بهار و قسمتی در فضای باز و نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در سالن حافظ و فضای باز برگزار می‌شود.

به گفته او، در نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی ۹۹ شرکت از استان فارس و سایر استان‌ها حضور خواهند داشت که ۶۳ شرکت در زمینه تولید گل و گیاه، ۲۷ شرکت پیرامون تجهیزات گلخانه‌ای و ۹ شرکت نیز در زمینه تولید گیاهان دارویی آخرین دستاورد‌های خود را ارائه خواهند داد.

واحدی پور ابراز کرد: در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته، ۴۲ شرکت در بخش صنایع غذایی و ۳۸ شرکت در زمینه ماشین آلات وابسته به آن نوین‌ترین دستاوردهایشان را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته، ۳۵ شرکت از استان فارس و مابقی از سایر استان‌ها حضور دارند، افزود: ۲۷ نفر هیئت تجاری از کشور‌های عراق و افغانستان از نمایشگاه بازدید می‌کنند.

رئیس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی استان فارس، گفت: نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی به مدت پنج روز و نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته به مدت چهار روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار