سرپرست مدیریت توزیع برق سرخه:

۷ پروژه توزیع برق سرخه افتتاح می‌شود

عباس ربیعی گفت: هفت پروژه در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان سرخه به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

عباس ربیعی سرپرست مدیریت توزیع برق سرخه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: هم‌زمان با ۴۱ سالگی بهار انقلاب، هفت پروژه عمرانی برق‌رسانی با اعتباری معادل ۲۹ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال در شهرستان سرخه افتتاح می‌شود.

او افزود: سه پروژه احداث ۱۴ هزار و ۱۳۷ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ۶ هزار متر شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی و نصب یک ایستگاه هوایی با قدرت ۲۰۰ کیلوولت آمپر در خیابان محرم با هزینه ۲۵ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال ازجمله پروژه‌هایی هستند که در دهـه فجر امسال افتتاح می‌شوند.

ربیعی تصریح کرد: دو پروژه توسعه ۶ دستگاه پست هوایی توزیع برق با ظرفیت ۱۵۰ کیلوولت آمپر با اعتبار دو میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال، پروژه بهسازی یک‌هزار و ۳۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت روستای امام‌زاده عبدالله به مبلغ ۷۲۳ میلیون ریال و پروژه اصلاح روشنایی معابر بلوار امام رضا (ع) با هزینه ۵۹۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های برق رسانی قابل افتتاح در دهـه فجر امسال است.

سرپرست مدیریت توزیع برق سرخه گفت: درحالی‌که قبل از انقلاب ۳۱ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی در شهرستان سرخه دایر بوده، پس از انقلاب اسلامی تا به حال ۶۶۱ کیلومتر شبکه احداث شده است.

او تصریح کرد: در بخش پست‌های توزیع برق نیز این شهرستان ۱۴ پست داشته و بعد از انقلاب تا زمان حاضر ۴۴۸ ایستگاه توزیع برق جدید ایجاد شده و در زمینه نصب انشعاب برق چاه آب کشاورزی هم یک انشعاب بوده که پس از انقلاب ۱۱۸ اشتراک کشاورزی برق‌دار شده‌اند.

ربیعی گفت: این پروژه‌ها با هدف ظرفیت‌سازی برای متقاضیان و مشترکان جدید، توسعه روشنایی معابر و افزایش قابلیت اطمینان خطوط برق‌رسانی به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.