تردد در محور اندیکا-شهرکرد روان است/لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا گفت: تردد در محور اندیکا-شهرکرد روان است و مشکل خاصی از این محور وجود ندارد.

کوروش دهنو رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا در خصوص آخرین وضعیت محور اندیکا-شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به بارش سنگین برف در محور‌های کوهستانی خوزستان از جمله؛ اندیکا-شهرکرد، تیم‌های راهداری با آمادگی کامل در این محور مستقر هستند.

او افزود: درحال حاضر تردد در این محور روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

دهنو اظهار داشت: توصیه ما به رانندگان این است که از سفر‌های غیرضروری خودداری کرد و در صورت لزوم سفر، حتما از ایمنی خودرو خود و سلامت وسایل گرمایشی اطمینان حاصل نمایند.

این مقام مسئول همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محور اندیکا-شهرکرد را الزامی دانست و بیان کرد: با رعایت نکات ایمنی از وقوع اتفاقات تلخ و ناگوار جلوگیری کنیم.

در روز‌های گذشته بارش سنگین برف و باران در محور‌های مواصلاتی و کوهستانی استان خوزستان سبب گرفتار شدن گردشگران و رانندگان خودرو‌ها شده که با تلاش تیم‌های راهداری، نیرو‌های پلیس راه و همچنین تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، سرنشینان خودرو‌ها نجات یافتند و پس از مساعد شدن شدن شرایط جوی به سوی مقصد خود حرکت کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.