مشکل اصلی خانواده ها معظل بیکاری است

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: مشکل اصلی خانواده‌ها بیکاری است و همه ما در اطرافیان خود افراد بیکار مشاهده می کنیم.

شریفی معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه ای طرح های اختصاص یافته سهمیه شهرستان از بنیاد برکت گفت: اهمیت جلسه مشخص است چرا که مشکل اصلی خانواده‌ها بیکاری است  و همه ما در اطرافیان خود افراد بیکار میبینیم.

او افزود:  باید تلاش کنیم تا این معظل که کشور را در برگرفته وچالش‌های زیادی را ایجاد کرده است برطرف شود.

شریفی بیان داشت: اگر در جامعه‌ای بیکاری زیاد باشد آسیب‌های اجتماعی و بزه‌ها افزایش می‌یابد و برعکس در صورت رونق اشتغال مشکلات و مسائل مربوط به آن کاهش می‌یابد.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: فرد بیکار درصورت که نتواند مخارج زندگی خود را تامین کند کم کم به مشکل بر می‌خورد و آمار طلاق این گونه افزایش پیدا می‌کند  همچنین بخشی از مسئله اعتیاد به بیکاری جوانان برمی گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر زمینه اشتغال برای افراد تحصیل کرده فراهم نشود امکان معتاد شدن قوت می‌گیرد اما به هر حال اهمیت اشتغال برای همه روشن است و هر فرد باید به سهم خود تلاش و کوشش کند تا معظل خانمان سوز را کمتر کنیم .

او در پایان گفت: هر فردی در این مسیر قدم بردارد از خیر دنیا و آخرت بهره مند می‌شود و انشاءالله در این کار موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.