صدرنشینی دوباره «پسران بد»/ رژه ۱۶ میلیون دلاری «۱۹۱۷»

فیلم‌های سینمایی «پسران بد» و «۱۹۱۷» در گیشه موفق ظاهر شدند و فروش فیلم خارجی زبان «انگل» هم از ۳۰ میلیون دلار عبور کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، «پسران بد برای زندگی» با نقش آفرینی ویل اسمیت در دومین هفته اکران مجدداً با ۳۴ میلیون دلار صدرنشین شد تا فروش داخلی این فیلم سینمایی، از مرز ۱۲۰ میلیون دلار عبور کند و کمکی برای افزایش فروش ماه ژانویه باشد.

فروش بین المللی این فیلم در گیشه جهانی، بعد از آنکه ۴۲ میلیون دلار در ۵۸ بازار بین المللی فروخت،  به ۹۵ میلیون و فروشی که تاکنون از اکران آن حاصل شده به ۲۱۵ میلیون دلار رسیده است. این فیلم اکشن و کمدی در ده روز اکرانش فراتر از انتظار‌ها ظاهر شده بود.

فیلم مدعی اسکار «۱۹۱۷» هم از فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در گیشه داخلی عبور کرد تا فروش جهانی آن به ۲۰۰ میلیون دلار برسد. این فیلم سینمایی این هفته در سینماهای داخلی آمریکا فروش ۱۶ میلیون دلاری را برای خود ثبت کرد. فیلم «۱۹۱۷» که راوی جنگ جهانی اول است، افتخارات اصلی انجمن کارگردان‌های آمریکا و همچنین جامعه فیلمبرداران را دریافت کرد.

فیلم‌های سینمایی «پسران بد» و «۱۹۱۷» در مجموع سهمی ۱۲ درصدی از گیشه ماه ژانویه دارند.

از بین اکران‌های جدید، فیلم سینمایی «آقایان» به کارگردانی گای ریچی یازده میلیون دلار فروخت و فراتر از انتظار‌ها ظاهر شد. در این فیلم متیو مک کانهی حضور دارد و داستان یکی از بزرگترین خلافکار‌های بریتانیا را روایت می‌کند که سعی دارد، امپراتوری مواد مخدر خود را به چند میلیاردر بفروشد.

اما فیلم سینمایی ترسناک «چرخش» ۷.۳ میلیون دلار فروخت و نمره سینما اسکور F را از سوی مخاطبان سینما دریافت کرد. این فیلم در جایگاه ششم پرفروش‌های این هفته قرار گرفت.

فیلم سینمایی «انگل» به تازگی به پرفروش‌ترین فیلم توزیع کننده نئون تبدیل شد و در شانزدهمین هفته اکرانش با ۲ میلیون دلار فروش به مجموع فروش ۳۰ میلیون دلاری رسید.

این کمپانی منتشر کننده در سال ۲۰۱۷ توسط تام کوین و تیم لیگو تسیس شده بود و برای انتشار فیلم سینمایی «من تونیا هستم» به شهرت رسید. فیلمی که برای آلیسون جنی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به ارمغان آورد. این فیلم تا پیش از «انگل» با ۳۰.۲ میلیون دلار به عنوان پرفروش‌ترین فیلم این شرکت شناخته می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار