بسته اخبار حوادث امروز ۷ بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در بابل / باند سرقت منزل در محمودآباد به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۷ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۷ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

اعضای باند ۳ نفره سرقت منزل در محمودآباد به دستگیر شدند

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به فردی با سوابق متعدد کیفری که در مرخصی از زندان به سر می‌برده مظنون شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: ماموران با هماهنگی قضائی متهم را به همراه ۲ نفر از همدستانش دستگیر کردند.

او افزود: متهم و همدستان وی که دارای سوابق متعدد کیفری در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به یک خودروی پژو مشکوک شدند.

سرهنگ آزادی گفت:ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

او افزود: در این ارتبط ۳ قاچاقچی مواد مخدر اهل یکی از شهرستان‌های استان تهران نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۷ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با اجرای این طرح ۱۴ عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۲۴ خودرو و ۲۰ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۷ فقره شامل سرقت اماکن خصوصی، منزل و خودرو از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار