طرح مشارکت در تولید پژو ۲۰۷ دستی پانوراما

طرح مشارکت در تولید پژو ۲۰۷ دستی پانوراما از امروز دوشنبه یازدهم بهمن ماه ۹۸ ساعت ۱۱ صبح در سایت رسمی فروش ایران خودرو انجام می‌گیرد.

طرح مشارکت در تولید پژو ۲۰۷ دستی پانورامابه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طرح مشارکت در تولید پژو ۲۰۷ دستی پانوراما از امروز دوشنبه هفتم بهمن ماه ۹۸ ساعت ۱۱ صبح در سایت رسمی فروش ایران خودرو انجام می‌گیرد. شرایط بخشنامه مشارکت در تولید پژو ۲۰۷ پانوراما به شرح زیر است؛

ظرفیت برای هر کد ملی یک خودرو است. امکان تنظیم صلح نامه در این طرح امکان پذیر نیست. کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط تولید از سوی شرکت ایران خودرو قابل تغییر است. ثبت نامه فقط از طری سایت رسمی فروش ایران خودرو امکان پذیر است.

ثبت نام فقط برای افراد بالای ۱۸ سال مقدور است.
شرایط فروش پژو۲۰۷ پانوراما با کد کلاس ۶۰۰۰۴
*پیش پرداخت: ۴۷میلیون و ۷۰۰هزار تومان.
*سود مشارکت: ۱۸ درصد.
*سود انصراف: ۱۰ درصد.
*موعد تحویل: مهر و شهریور سال ۱۴۰۰٫
*رنگ‌های قابل عرضه: سفید، نقره ای، مشکی و خاکستری.
درباره پژو ۲۰۷ پانوراما (سقف شیشه ای):

ایران خودرو در نمایشگاه خودروی تهران ۱۳۹۷، پژو ۲۰۷ i و ۲۰۷ i صندوقدار را با سقف شیشه‌ای معرفی کرد. الگوی سقف شیشه‌ای این خودروی رده B برابر با اصول مربوطه در پلتفرم PF ۱ و خودرو‌هایی مانند پژو ۲۰۸ است. این سقف شیشه‌ای با تغییر در سازه سقف، شیشه جلو و میله‌های تقویتی اتاق بر روی خانواده ۲۰۷ i نصب می‌شود و قابلیت باز شدن ندارد.

در پژو ۲۰۷ i سقف شیشه‌ای سایه بان دستی در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در خودروی روز دنیا، سایه بان سانروف و سقف‌های شیشه‌ای ثابت به صورت برقی باز و بسته می‌شوند. با توجه به اطلاعات موجود، قالب‌های موبوط به این تغییرات در ایران تولید شده و در حال حاضر سقف شیشه‌ای این خودرو با استاندارد‌های سری E در یکی از کارخانه‌های ایرانی در دست تولید است.

با وجود اینکه پژو ۲۰۷ i به سقف شیشه‌ای مجهز شده و با ارتقای آپشن‌هایی رفاهی همراه بوده است، اما می‌بینیم که در مرحله قبلی ثبت نام این خودرو نبود امکاناتی مانند ترمز دیسکی عقب و رینگ آلومینیومی در نمونه دنده‌ای و اتوماتیک دیده می‌شد. از سویی نسخه دنده‌ای پژو ۲۰۷ i سقف شیشه‌ای فاقد کروز کنترل خواهد بود و گویا هنوز در ایران خودرو مشکل تامین مناسب این قطعه برطرف نشده است.

به تازگی یکی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است که از سال ۹۹، فرمان کمکی برقی به کلیه محصولات خانواده ۲۰۷ i و دنا پلاس اضافه می‌شود. در حال حاضر تنها پژو ۲۰۷ i صندوقدار به فرمان کمکی برقی (EPS) مجهز است. برای همین این احتمال وجود دارد که در سال آینده با آغاز تحویل پژو ۲۰۷ i پانوراما، این خودرو با فرمان کمکی برقی به دست مشتریان برسد.
قیمت حدودی پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای

از سویی با توجه به پیش پرداخت‌های تعیین شده، می‌توان قیمت ۹۵ تا ۱۲۰ میلیون تومان را برای نمونه‌های دنده‌ای و اتوماتیک این خودرو احتمال داد. لازم به ذکر است که هنوز پیش فروش پژو ۲۰۷ i صندوقدار پانوراما از جانب ایران خودرو اعلام نشده است.
ویژگی‌های پژو ۲۰۷ i پانوراما دنده‌ای

پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU ۵،
۱۰۵ اسب بخار
۱۴۲ نیوتن متر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
ترمز ABS-EBD و BA
ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب (عقب دیسکی به عنوان آپشن)
رینگ ۱۴ اینچی فولادی (رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی به عنوان آپشن)
فرمان هیدرولیک (فرمان کمکی برقی به صورت احتمالی)
کروز کنترل در نمونه اتوماتیک
سیستم صوتی با پخش DVD
نمایشگر لمسی
رهیاب ماهواه‌ای
بلوتوث و USB و AUX
آینه‌های برقی
شیشه‌های برقی
تهویه هوای اتوماتیک
سنسور پارک و دوربین عقب
چراغ روشنایی روز
چراغ مشایعت تا منزل
راهنمای تعویض لاین
رایانه سرویس‌ها و پیمایش
سقف شیشه‌های ثابت با سایه بان دستی
آنتن اکتیو جدید
و…

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
ممنون بابت اطلاع‌رسانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
از همين حالا ميشه صداي جشن و پايكوبي مافياي خودرو رو شنيد
آخرین اخبار