سردار مسجدی در ساوه:

باید سبک زندگی شهدا را ترویج دهیم

سردار مسجدی از خادمان عتبات عالیات در ساوه گفت: باید سبک زندگی شهدا را ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار مسجدی از خادمان عتبات عالیات و فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم تجلیل از خادمان از عتبات عالیات ساوه گفت: همه‌ی ما باید خواندن وصیت نامه شهدا و جاری کردن سبک زندگی آن‌ها در جامعه فرهنگ جهاد و شهادت را ترویج دهیم.

باید سبک زندگی شهدا را ترویج دهیم

 سردار مسجدی افزود: شهدا افتخار ما هستند و ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

او اضافه کرد: رفتار‌های شهدا یک فرهنگ را در جبهه شکل داده بود و ما باید آن فرهنگ را در جامعه پیاده کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: هر کسی در بازسازی عتبات عالیات نقش داشته باشد ذخیره آخرتش می‌شود

او با بیان اینکه باید دیگران را هم تشویق به مشارکت در بازسازی کرد تصریح کرد: بزرگان دین همه امیدشان به اعمالی بوده که در راه امام حسین (ع) انجام دادند.

مراسم تجلیل از خادمان عتبات عالیات ساوه با حضور سردار مسجدی از خادمان عتبات عالیات در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرک علوی ساوه برگزار شد.

نجفی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اول خرداد ماه امسال در حاشیه نشست خیرین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: استان مرکزی رتبه پنجم کشور در بین ۳۱ استان در مشارکت در طرح بازسازی عتبات عالیات را کسب کرده که این توفیق مرهون تلاش خادمینی هست که در این راه قدم برمی دارند.

نجفی افزود: ماموریت جدیدی که در سامرا بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار گرفته، ساخت پنجره‌ها و نیم ضریح‌های سرداب محل غیبت امام زمان (عج) است که قرار است با مشارکت مردم عزیز در اراک و زرندیه انجام شود.

وی با قدر دانی از خیرینی که با شرکت در طرح‌های مشارکتی و ساخت صحن حضرت زهرا (س)، صحن حضرت زینب (س) و ترفیع گنبد مرقد مطهر امام حسین علیه اسلام تلاش می‌کنند اضافه کرد: توفیق و افتخار داریم که در روز میلاد کریم آل الله و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام میزبان خادمانی باشیم که در طی یک سال به عنوان پیشانی کار اهداف ستاد را حوزه‌های مختلف دنبال و اجرا می‌کنند.
استان مرکزی رتبه اول کشور در انجام تعهدات به عتبات عالیات در سال ۹۶

نجفی جانشین وقت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی درتاریخ بیست و هفتم فروردین ماه سال ۹۷ تعهد استان مرکزی در مجموعه کمک‌های مردمی به بازسازی عتبات عالیات را ۲ میلیارد ریال اعلام کرد وگفت: استان مرکزی در سال ۹۶ رتبه اول کشور را در انجام تعهدات نقدی و غیر نقدی به دست آورد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.