پردیس سینمایی جدید در گنبد کاووس ساخته می‌شود

رئیس حوزه هنری گلستان از ساخت پردیس سینمایی در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  محمود خواجه نژاد رئیس حوزه هنری گلستان در رابطه با وضعیت سینما‌های استان گفت: در حال حاضرسینما عصر جدید در شهر گرگان در حال بازسازی است و پس از بازسازی به یکی از مجهزترین پردیس‌های سینمایی شمال کشور تبدیل خواهد شد.

او تصریح کرد: سینما عصر جدید پس از بازسازی دارای ۵ سالن سینمایی مجزا و ۷۰۰ صندلی خواهد شد و در هفته هنر انقلاب اسلامی سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

خواجه نژاد گفت: برای بازسازی این سینما نزدیک به سه میلیارد تومان اعتبار از مرکز جذب کرده ایم و در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

رئیس حوزه هنری گلستان بیان کرد: پس از سینما عصر جدید به دنبال رایزنی برای جذب اعتبار ویژه سینما نجات گنبدکاووس در سال ۹۹ هستیم، همچنین برنامه ساخت پردیس سینمایی هجرت گنبد کاووس را درسال ۹۹ در برنامه خود داریم.

خواجه نژاد ادامه داد: در غرب استان و شهرستان بندر گز هم یک سینما داریم، اما ۵۰ درصد آن متعلق به بخش خصوصی است که نه راضی به خرید می‌شود و نه راضی به فروش، اگ بخش خصوصی پیدا شود که بتواند در ساخت سینما پردیس کمک کند آنجا هم راه اندازی می‌شود.

او افزود: صندلی‌های سینما بهمن آزادشهر هم تعویض و نوسازی شده است.
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.