باید از هرگونه احساس ضعف در مقابل دشمنان پرهیز کرد

امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: باید از هرگونه احساس ضعف در مقابل دشمنان پرهیز کرد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و یادواره ۷ شهید روستای تقلید آباد زرندیه با حضور جمعی با حضور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

باید از هرگونه احساس ضعف در مقابل دشمنان پرهیز کرد

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در این مراسم با بیان اینکه مردم ایران همواره و با اقتدار درمقابل استکبار ایستاده اند گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید قاطعانه درمقابل زورگویان ایستاد و از هرگونه احساس ضعف در مقابل دشمنان پرهیز کرد که نمونه بارز آن سردار سلیمانی عزیز که در راه خدا و برای خدا با استکبار جنگید و خداوند نیز به پاس اخلاص وجودی او با چنین عظمتی از وی و همراهانش استقبال کرد و به مخلوق خود رسید.

حجت السلام ابراهیمی افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و آسایش و آرامش امروز ما در نتیجه مجاهدت و پایمردی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است و تحقق اهداف و آرمان‌های نظام در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تبعیت از ولایت فقیه است.

او اضافه کرد: درهشت سال دفاع مقدس، در حالی که دشمنان اسلام با یکدیگر علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران متحدشده بودند شهدا با روحیه جهادی و انقلابی و با گذشتن از جان خود، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

امام جمعه شهرستان زرندیه بیان کرد: ما باید بدانیم که شهدا چه حق بزرگی بر گردن ما دارند و برگزاری یادواره شهدا گامی برای انتقال حس شهادت طلبی است.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیمای مسافربری به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی دزدانه و بزدلانه و خارج از میدان جنگ آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی و نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.