آغاز پایش مصرف گاز ادارات آذربایجان‌شرقی

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی از آغاز طرح پایش مصرف گاز ادارات و سازمان‌های استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رهنمای توحیدی مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی از آغاز طرح پایش مصرف گاز ادارات و سازمان‌های استان خبرداد.

رهنمای توحیدی گفت: این طرح در راستای بخش نامه معاون اول رییس‌جمهور که وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسه‌ها و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری‌ها را ملزم به رعایت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی کرده است، اجرا می‌شود.

او افزود: در این پایش، مهم‌ترین عوامل مورد بررسی معاینه فنی، عملکرد صحیح موتورخانه‌ها و وسایل گازسوز، رعایت دمای رفاه (۱۸-۲۱) درجه در فضای داخلی می‌باشد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان این شرکت در این بازدید‌های ادواری نسبت به تکمیل چک لیست مصرف انرژی اقدام می‌کنند، گفت: بر اساس این چک لیست تکمیلی، مشاوره و پیشنهادات اجرایی در راستای مدیریت مصرف ارائه می‌شود.

توحیدی با بیان این که همیاری در مدیریت مصرف گاز، ضرورت استمرار جریان گاز طبیعی در مدار مصرف است، افزود: مصرف گاز در کشور در مقایسه با مصارف جهانی رقم بالایی است که این موضوع علاوه بر هزینه‌های اقتصادی، منجر به هدررفت سرمایه‌های ملّی می‌شود.

او از تمامی شهروندان خواست با رعایت نکات ساده‌ای مانند رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه)، استفاده از لباس‌های گرم و خاموش کردن وسایل گازسوز غیرضروری، همیار این شرکت در توزیع گاز در تمامی نقاط استان باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار