مرگ مشکوک ستاره بسکتبال آمریکا / فیلم سقوط هلیکوپتر ۳ سال قبل منتشر شد! + فیلم

مرگ کوبی برایانت اسطوره بسکتبال جهان با حواشی و مسائل مختلفی رو به رو است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته انتشار خبر مرگ کوبی برایانت اسطوره بسکتبال جهان ، جامعه ورزش را به شوک فرو برد، او به دلیل سقوط هلی‌کوپتر شخصی اش همراه دخترش و سه نفر دیگر درگذشت. اما خبر شگفت انگیز اینکه یک کاربر توییتر در صفحه شخصی خود نحوه درگذشت کوبی برایانت را هشت سال پیش به صورت عجیبی پیش بینی کرده بود.

مرگ مشکوک ستاره بسکتبال آمریکا / فیلم سقوط هلیکوپتر ۳ سال قبل منتشر شد! + فیلم

ماجرا از این قرار است که کاربری به «NOSO» در نوامبر ۲۰۱۲ با زدن توییتی با این مضمون که «کوبی زندگی‌اش با سقوط هلی‌کوپتر به پایان می‌رسد» چنین روزی را پیش بینی کرده بود. بسیاری از کاربر‌ها از چنین پیشگویی عجیبی شگفت زده شدند، اما برخی با زیر سوال بردن این توییت اعلام کردند که این کاربر با استفاده از نرم افزار CARBON توانسته توییت جدیدی را بزند و فقط تاریخ آن را تغییر دهد. باتوجه به اینکه توییتر قابلیت ادیت کردن ندارد چنین موضوعی زیر سوال رفت، اما کاربران دیگر نیز تایید کردند که با نرم‌افزار کاربون می‌توان تاریخ توییت‌های جدید را به تاریخی قدیمی تبدیل و تغییر داد.

اما کاربران دیگر با بررسی صفحه توییتر این شخص متوجه شدند که به صورت رندوم او توییت‌های پیش گویی زیادی را ذخیره کرده که در صورت رخ دادن، آن را دوباره «ری توییت» کند تا دیده شود. این کاربر که تا دیروز فقط ۱۵۰۰ فالوئر داشت حالا به ۳۵ هزار دنبال کننده فقط در عرض یک روز رسیده است. تبلیغی رایگان برای خود!

اما پیشگویی دیگری نیز در این رابطه  توسط یک انیمیشن آمریکایی رخ داده که در سال ۲۰۱۷ ساخته شد؛ نشان می‌دهد هلی کوپتر کوبی برایانت سقوط می‌کند و پس از برخورد به زمین منفجر می‌شود. دو پیش بینی عجیب برای یک شخص آن هم به صورت دقیق، ماجرا را کمی باورنکردنی‌تر از قبل کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۲۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه هم توی بازی و هم در اخلاق خیلی خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
چه عجیب..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
روحش شاد
آخرین اخبار