امام جمعه اسدآباد؛

حضرت زهرا (س) یک شخص نیست، یک مکتب است

امام جمعه اسدآباد گفت: حضرت زهرا (س) یک شخص نیست، یک مکتب است.

حضرت زهرا (س) یک شخص نیست، یک مکتب استحجت‌الاسلام حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: حضرت زهرا س یک شخص با یک مکتب اطمینان بخش است.

او افزود: دیروز مکتب کمونیسم در شوروی و امروز مکتب لیبرال دموکراسی در آمریکا ادعای نجات انسان‌ها را می‌دهند، اما برنامه‌های این مکاتب چیزی جز مفسده در پی نداشته است.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: امروز اندیشمندان منصف، انسان امروز را که درپی مکاتب کمونیست و لیبرال دموکراسی غرب رفته اند را خسته و وامانده می‌بینند که فریادراه نجات سرمی دهد.

حجت‌الاسلام حسینی مجد با اشاره به اینکه مکتب کمونیسم در شوروی فروپاشیده شد و مکتب لیبرال دموکراسی آمریکایی نیز در آستانه نابودی است افزود: برهنگی، بی غیرتی، جنگ‌های قومی، قبیله ای، تعصبات نژادپرستانه، فقرطبقاتی ومیراث اینگونه مکاتب برای بشر همراه دارد.

او با بیان اینکه مکتب فاطمی (س) است که تضمین کننده خوشبختی است افزود: بانوان حضرت فاطمه(س) را الگوی خود فقرار دهند تا هم افراد موفقی در جامعه و هم در خانواده باشند.

امام جمعه اسدآباد با تاکید بر اینکه طرفداران کاندیدا‌ها در فضای مجازی حفظ امانت کرده و از خُردکردن و تخریب هم بپرهیزند افزود: همه کاندیدا‌های مجلس مورد احترام  هستند و رقابت سالم با عملکرد بهتر و نه با تخریب انجام می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.