در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مردم پاسخ درستی به هنرمندان تحریم کننده جشنواره فیلم فجر دادند

مدیر کل اداره سینمای حرفه‌ای معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت: مردم با خرید بلیت‌های جشنواره، به هنرمندان گفتند نباید با احساساتشان بازی کنند.

محمدرضا فرجی مدیر کل اداره سینمای حرفه‌ای معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بیشتر شدن داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ و ادامه این روند و تخصصی‌تر کردن آن‌ها برای سال‌های آینده، گفت: این به سیاست گذاری‌جشنواره بر می‌گردد. اجازه بدهید من نظری در این باره ندهم. به هر حال دبیر جشنواره به این نتیجه رسیده که این کار را انجام دهد، در کل باید به آن احترام گذاشت، خروجی اش قطعاً به نفع همه سینما خواهد بود.

او در خصوص استقبال مردم از بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر و عدم استقبال از هنرمندان و سینماگرانی که این رویداد را تحریم کردند، بیان کرد: مردم با این کار پیام بسیار خوبی به هنرمندان دادند. می‌خواستند بگویند ما شما را خیلی دوست داریم، اما مادامی که با ما باشید و قرار نیست با احساساتمان در قالب مدیر‌های فرهنگی بازی کنید. یعنی ضمن احترام به نظر‌های شخصی شما الزام نیست ما از این نظرات تبعیت کنیم و هرآن چیزی که فکر می‌کنید را انجام دهیم.

فرجی ادامه داد: حتی دوستان آن طرف آب فشار آوردند تا کل جشنواره را تحریم کنند و زمانش را به عقب بیندازند. خوشبختانه مردم به درستی پاسخ آن‌ها را دادند و اکثر بلیت‌ها را خریدند و گفتند ما با جشنواره ملی فیلم فجر هستیم.

مدیر کل اداره سینمای حرفه‌ای معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی هنری پس از سی و هشت دوره نیاز به مکان برگزاری ثابت ندارد، گفت: به شخصه و به شدت موافقم که جشنواره باید جای ثابتی داشته باشد و در آنجا برگزار شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار