در مدیریت پسماند‌های شهری رعایت استاندارد‌های لازم ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح های جامع مدیریت پسماندهای شهری گفت: در مدیریت پسماندهای شهری رعایت استانداردهای لازم ضروری است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در پنجمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند آذربایجان غربی ، با اشاره به اهمیت دفن اصولی پسماند در شهرهای مختلف استان، گفت: رعایت استانداردهای لازم در مدیریت پسماند و نگاه ویژه و آینده نگری در انتخاب محل مناسب و بهره گیری از سیستم های نوین برای دفع پسماندها در شهر های مختلف استان ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه روند جمع آوری، انتقال و دفن پسماند بصورت غیر اصولی، می تواند در شهرها به مسئله مهم و چالش زا تبدیل شود، ادامه داد: در اجرای طرح های جامع مدیریت پسماند در شهرهای استان باید پیوست های فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی طراحی و مورد مطالعه قرار گیرد.

وی همچنین گفت: در مکان یابی برای دفن و مسیر های انتقال و حمل پسماند های شهری نیز توجه به مطالبات مردمی و رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از بروز ترافیک باید مد نظر قرار گیرد.

در این جلسه در خصوص طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان شاهین دژ و روند مدیریت پسماندهای پزشکی در استان بحث و تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.