دریافت شنیده‌های و خبر‌های انتخاباتی از طریق شبکه اجتماعی

شنیده‌ها و خبر‌های انتخاباتی خود را از طریق شبکه اجتماعی سروش با شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ درمیان بگذارید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مردم چهارمحال و بختیاری می‌توانند شنیده‌ها و خبر‌های انتخاباتی خود را از طریق شبکه اجتماعی سروش با شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ با ما درمیان بگذارند و از طریق خبرگزاری صدا و سیما به نشانی http://chb.iribnews.ir ببینند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در ستاد دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی است تا مردم را برای انتخابات باشکوه آماده کنیم و خروجی  انتخابات امسال باید آدم‌های انقلابی باشد.

او با بیان این که اشتباهات گذشته نباید تکرار شوند و همه باید تلاش کنند تا انتخابات پرشورتر برگزار شود، افزود: با دقت بیشتر باید اختلافات را کم و مردم را متمرکز کنیم و بینش را در آن‌ها افزایش دهیم تا اشتباه‌های گذشته نظیر خرید رأی و فریب با وعده‌های پوچ و توخالی اتفاق نیفتد.

حجت‌الاسلام فاطمی مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات، تأکید کرد: دشمنان انقلاب عاشق حکومت هستند و آرزویی جز حکومت بر این مملکت در سر ندارند.

او اضافه کرد: خوشبختانه به لطف ارشادات مقام معظم رهبری، ملت بیدار است و این بیداری و وحدت باید ادامه یابد تا مملکت از تمام خطرات در امان بماند، دشمنان رقبایی سرسخت و خطرناک هستند که برای رسیدن به آرزوی خود هر جنایتی را مرتکب می‌شوند.

برخی از نامزد‌هایی که رد صلاحیت شده اند یا عدم احراز صلاحیت برای آن‌ها صادر شده است به شدت پیگیر احراز صلاحیت خود هستند.

این داوطلبان با حضور در تهران و دیدن برخی از اعضای شورای نگهبان و رایزنی با برخی از بزرگان و مسئولان در استان و تهران به دنبال احراز صلاحیت خود هستند.

برخی هم در کانال‌های تبلیغاتی خودشان در فضای مجازی اعلام کرده اند که تأئید صلاحیت شده اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار