دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) دردفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی:

اجلاسیه خادمان شهدا هفده بهمن در استان مرکزی

دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) دردفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: اجلاسیه خادمان شهدا در استان مرکزی برگزار می شود.

اجلاسیه خادمان شهدا هفده بهمن در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) دردفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در هجدهمین نشست گام دوم این کنگره گفت:
اجلاسیه خادمین شهدا با دو هدف تکریم و تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره و تبیین دستاورد‌های کلی کنگره ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود.

سردار کریمی افزود: این اجلاسیه باید با برنامه ریزی مناسبی انجام شود چراکه اینکار می‌تواند یک فرهنگ سازی مناسب برای ایجاد فرهنگ خدمت به شهدا در جامعه ایجاد کند.

او اضافه کرد: اجلاسیه خادمان شهدا با محوریت تجلیل از خادمین شهدایی که در طول کنگره دلسوزانه کمک رسانی کردند یک ضرورت است چراکه کار آن‌ها متصل به راه شهدا است و همه باید در جهت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب به خصوص ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تلاش کنیم و در این مسیر کم نگذرایم.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: این اجلاسیه با سخنرانی سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و مداحی حاج مهدی سلحشور و با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین ارشد کشوری و استانی در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار می‌شود.

او ادامه دهد: جمعیت پیش بینی شده برای اجلاسیه خادمان شهدا بیش از ۳ هزار نفر است و تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر در ذیل برنامه‌های کنگره کمک کرده اند که در کنار این اجلاسیه برنامه‌های مختلفی از جمله نمایشگاه دستاورد‌های کنگره، برگزاری تئاتر و سرود پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.