شهردار منطقه ۲۲ خبرداد؛

پیروی از قانون یکی از دستاورد‌های مدیریت شهری است

نوذرپور گفت: یکی از بزرگترین دستاورد‌های این دوره از مدیریت شهری، پیروی از قانون است و به غیر از قانون کاری نمی‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه دورنگاه شهرداری تهران به میزبانی قطب گردشگری پایتخت با حضور مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، نوذرپور شهردار منطقه ۲۲، غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران روابط عمومی‌های شهرداری تهران برگزار شد.

نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ در این جلسه با بیان اینکه مدیریت جدید شهری بر اساس شعار‌ها و برنامه‌های شورای پنجم بر سرکار آمده است، گفت: شورای پنجم شهر تهران با رای قابل توجه‌ی از مردم بر سرکار آمد و باید مردم را از اقدامات خود آگاه سازیم.

نوذرپور با بیان اینکه در آن زمان مردم از وضع موجود رضایت نداشتند و خواستار تغییرات بودند و اکنون انتظار دارند تغییرات و اقدامات مدیریت جدید شهری را ببینند، افزود: این وظیفه روابط عمومی‌ها است تا نشان دهند در دوره جدید مدیریت شهری چه تغییرات و اتفاقاتی افتاده است و صدای افکار عمومی را هر چه بهتر به مدیران شهری برسانند.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان به برنامه اعتقاد دارند و به آن عمل می‌کنند و در چهار چوب قانون قدم بر می‌دارند.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه قانون برای همه است و نه فقط برای مردم، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاورد‌های این دوره مدیریت شهری، پیروی از قانون است و به غیر از قانون کاری نمی‌کنند.

نوذرپور تاکید کرد قانون شامل حال همه می‌شود و تمام ارگان‌ها و نهاد‌ها را به یک چشم می‌بینیم و با مردم فرقی برای ما ندارند.

وی با اشاره به اینکه شهردار تهران یک شهرساز قانونمدار است، ادامه داد: در منطقه ۲۲ هم قانون حرف اول را میزند.


شهردار منطقه ۲۲ به طرح تفصیلی جدید منطقه اشاره کرد و افزود: تصویب و اجرای این طرح یکی از نماد‌های قانونمداری در منطقه است و این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب شده و از این به بعد رویکرد زیست محیطی در منطقه اجرا خواهد شد.

نوذرپور با اشاره به ظرفیت‌های بالای طرح تفصیلی منطقه ۲۲ گفت: این طرح از قابلیت‌های خوبی برخوردار است که در کنار جلوگیری از افزایش جمعیت پذیری سعی دارد تا راهکار‌هایی را نیز برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه ارائه کند.

وی در ادامه افزود: اولین اقدام ما این بود که از بلند مرتبه سازی جلوگیری کنیم و بر این اساس هیچ پروانه‌ای برخلاف مفاد طرح تفصیلی و هیچ پروانه بلند مرتبه سازی صادر نکرده‌ایم.

نوذرپور تاکید کرد: روابط عمومی منطقه ۲۲ با شفافیت به مردم اطلاع رسانی می‌کند و اساس ما در منطقه مردم هستند، ما مردم را از خود میدانیم و نه نامحرم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار