شهر خودرو نباید در لاک دفاعی برود/ بازی هوشمندانه مشهدی‌ها اهمیت دارد

مهاجم اسبق فوتبال ایران معتقد است شهر خودرو توان عبور از حریف خود را دارد و باید برای این مهم هوشمندانه بازی کند.

شهر خودرو نباید در لاک دفاعی برود/ بازی هوشمندانه مشهدی‌ها اهمیت داردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ایمان رزاقی‌راد، مهاجم اسبق فوتبال ایران و شهر مشهد که سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را در پاس و صبا در کارنامه کاری خود دارد، پیرامون بازی شهر خودر و السلیسه قطر گفت: من بازی قبلی شهر خودرو مقابل الرفاع بحرین را ندیدم. اما تیم با این برد هم روحیه خوبی بدست آورد و هم به لحاظ تیمی توانست در وضعیت بهتری قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: باید به سرآسیابی و سیدعباسی تبریک بگویم. بهترین تصمیم ممکن برای شهر خودرو همان تاکتیک قبلی در زمان گل‌محمدی بود که این تیم نیز همین روند را در پیش گرفتم و معتقدم با همین روند می‌توانند در ادامه راه نیز موفق باشند.

سرمربی تیم جوانان پیکان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به قدرت تیم حریف خاطرنشان کرد: نباید این‌گونه برداشت کنیم که این تیم اگر در لیگ کشورش چهارم یا پنجم است پس قوی نیست. در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف وجود ندارد. باشگاه‌های قطری برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی ویژه‌ای مانند سایر کشور‌های عربی می‌کنند. البته معتقدم شهر خودرو با همان برنامه‌های قبلی اگر بتواند تیم حریف را از جلو پرس کند، می‌تواند در این بازی موفق باشد. نکته مهم دیگر نیز این است که تیم نباید در لاک دفاعی فرو برود و حتما باید بروی استفاده از ضدحملات نیز برنامه داشته باشد. نکته مهم این است که شهر خودرو توان عبور از حریف خود را دارد و باید برای این مهم هوشمندانه بازی کند.

رزاقی‌راد در پایان تصریح کرد: امیدوارم شهر خودرو بتواند در این دیدار موفق شود. البته برای تمام نمایندگان ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: برنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.