انتخاباتی پرشور، رسالت شبکه دنا در گام دوم انقلاب اسلامی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد کمک به برپایی انتخاباتی پرشور و آگاهانه را رسالت این رسانه در اولین انتخابات گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای این استان  در نشست خبری تشریح برنامه‌های انتخاباتی و دهه فجر شبکه استانی دنا گفت: راهبرد و رویکرد کلان رسانه ملی در این دوره از انتخابات، تمهید فضای رسانه‌ای برای برگزاری انتخاباتی آگاهانه، وحدت آفرین، گسترده و پرشور و مبتنی بر اخلاق و قانون است.
 
امیر رئوف با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایش اقتدار نظام اسلامی است؛ افزود: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با راه اندازی ستاد انتخابات تلاش می‌کند جایگاه مجلس شورای اسلامی را تبیین و با بیان ویژگی نماینده تراز انقلاب اسلامی به آگاهی بخشی مخاطبان برای انتخاب اصلح کمک کند.
 
 رئوف گفت: برای انتخابات اسفندماه، ۵۵ عنوان برنامه در ۳۱۲ قسمت و ۱۱هزار دقیقه برنامه در معاونت‌های صدا و سیما تولید شده و پیش بینی می‌شود تا زمان انتخابات این میزان به ۱۲ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تولیدی افزایش یابد.
 
مدیرکل صدا و سیمای استان، رسانه ملی را ابزار مهمی برای ایجاد وحدت ملی، انسجام اسلامی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و افزود: برنامه ریزی رسانه فراهم کردن فضای حضور گسترده و پرشور و آگاهانه مردم استان، پای صندوق‌های رای است.
 
او همچنین از تولید ۴۱ عنوان برنامه در ۷۰۰ قسمت با ۱۲ هزار دقیقه در خصوص دهه مبارک فجر امسال خبر داد و بیان کرد: حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برنامه‌های متنوعی را برای نمایش دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان تدارک دیده اند.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نظرسنجی سازمان صدا و سیما در پاییز امسال، میزان بیننده سیمای شبکه دنا را ۷۶.۳ درصد اعلا کرد و گفت: مخاطبان رادیو دنا نیز با ۳۷.۶ درصد شنونده، رشد محسوسی نسبت به پاییز ۹۷ داشته است.
 
 رئوف با بیان اینکه صدا و سیما همچنان مرجعیت رسانه‌ای خود را حفظ کرده است، اضافه کرد: تلاش کرده ایم در اخبار استان، به خبر‌های مردم محور توجه بیشتری شود و بر همین اساس از پارسال تا کنون اخبار مردم پایه را در دستور کار خود قرار داده ایم و مطالبات مردم را در سه بخش خبری پخش و پی گیری می‌کنیم.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به واقعیت انکار ناپذیر تاثیر فضای مجازی در زندگی مردم افزود: مردم صحت و سقم شایعات فضای مجازی را از رسانه ملی پیگیری می‌کنند و برای رساندن واقعیات به مردم معاونت فضای مجازی در سازمان صدا و سیما هم تشکیل شده است تا در فضای مجازی بتوانیم خبر‌ها و رویداد‌های واقعی را به جامعه منتقل کنیم.
 
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.