سکانس پایانی تله فیلم" آدم برفی ساز" در یاسوج

تولید تله فیلم" آدم برفی ساز "در یاسوج به سکانس پایانی خود رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، امیر رئوف مدیر کل صدا و سیمای این استان در دیدار با عوامل تله فیلم "آدم برفی ساز" گفت: یکی از رویکرد‌های مدیریت جدید صدا و سیمای مرکز استان تولید آثار فاخر نمایشی است و این تله فیلم دومین محصول تولیدی شبکه دنا در سال ۹۸ است.
 
امیر رئوف به موضوع تله فیلم آدم برفی ساز اشاره کرد و افزود: موضوع این کار نمایشی، معرفی جوانانی است که برای برون رفت از مشکلات، کار و تلاش می‌کنند.
 
او ادامه داد: در کنار این تله فیلم معرفی جاذبه‌های استان و فرهنگ آداب و رسوم کهگیلویه و بویراحمد به تصویر کشیده می‌شود.
آقای رئوف همچنین به پخش این تله فیلم تا پایان سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: این سریال در ۹۰ سکانس به تهیه کنندگی سعید مرادی برای پخش از شبکه‌های سراسری تولید شده که مراحل تصویربرداری آن در شهر‌های یاسوج، دهدشت و دوگنبدان انجام شده است.
 
تهیه کننده این تله‌فیلم هم با بیان اینکه این مجموعه محصول معاونت امور استان‌های صدا و سیما و شبکه تلویزیونی دنا است گفت: فیلمبرداری این مجموعه بیش از ۲۰ روز پیش آغاز شده و بخشی از جغرافیا و طبیعت استان هم در این تله فیلم به تصویر کشیده شده است.
 
سعید مرادی با بیان اینکه در روز‌های پایانی فیلم برداری هستیم افزود: در این اثر بیش از ۱۰ بازیگر بومی و غیربومی و بیش از ۳۰ لوکیشن در استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم.
 
او با قدردانی از مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوارم با تولید یک اثر شاخص، پاسخگوی محبت مردم این استان باشیم.

 

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.