مصرف گاز در کهگیلویه وبویراحمد ۱۷ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برودت هوا، مصرف گاز در ماه های آذر و دی در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۱۶ و ۱۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف گاز در روزهای سوم و چهارم بهمن ماه جاری با توجه به برودت هوا و یخبندان نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش یافت .

او بیان کرد: در ماه های آذر و دی امسال افزون بر ۳۵۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده است.

خادم گفت: برای بهره مندی همه مردم از این نعمت الهی، ساکنان استان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

او افزود: بدون تردید صرفه جویی و قناعت در مصرف نعمت گاز سبب اعتدال در خدمت رسانی به مردم استان خواهد بود و در تامین گاز پایدار برای تمام هم استانی ها مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست که با توجه به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز و تنظیم برنامه دمای گرمایشی ساختمان ها و فضاهای مورد استفاده بین ۱۸ تا ۲۱ درجه و دمای راهروهای ساختمان ها تا سقف ۱۸ درجه و همچنین خاموش کردن وسایل گرمایشی در ایام تعطیل و تقسیم بندی زمان استفاده از گاز در ایام غیر تعطیل توجه لازم را داشته باشند.

خادم با اشاره به آمادگی پرسنل شرکت گاز، ابراز داشت: واکنش به موقع و فوری در شرایط اضطراری یکی از وظایف مهم پرسنل این شرکت برای رفع موانع احتمالی و کاهش غیر منتظره فشار گاز است.

روزهای نخستین هفته گذشته و جاری به دلیل یخ زدن معابر و برودت هوا مدارس، سازمان ها وادارات شهرستان های بویراحمد و دنا و مناطق عشایری در حوزه سردسیری با ۲ساعت تاخیر آغاز به کار کردند.

هم اکنون ۱۸۴ هزار مشترک در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارند که ۱۳۴ هزار مشترک شهری و مابقی مربوط به روستاها هستند که از این تعداد ۲۷ هزار مشترک مربوط به سال ۵۷ تا سال ۹۲ بوده‌اند و ۲۴ هزار مشترک مربوط به ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون هستند.

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.