در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۴ کیلو ماده مخدر شیشه در "شاهین شهر/ دستگیری ۲ توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در سمیرم

مهم‌ترین حوادث امروز هشتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز هشتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۴ کیلو ماده مخدر شیشه در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی"فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شاهین شهر مطلع شدند یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله‌ای هستند که وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود:در این خصوص یک سواری زانتیا شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن ۴ کیلو ماده مخدر شیشه کشف شد.

سرهنگ بساطی اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

دستگیری ۲ توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمیرم و اطلاع از فعالیت ۲ توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در حوزه استحفاظی این شهرستان، ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم و طی یک عملیات غافگیرانه هر ۲ سوداگر دستگیر و از مخفگیاه آن‌ها بازرسی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهمان ۶۳۱ گرم هروئین و ۶۳ گرم شیشه کشف و هر ۲ نفر به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.
 

توقیف محموله طلای قاچاق در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

سرهنگ "ذبیح الله دلاور" رئیس پلیس فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مستقر در گیت بازرسی فروگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با دقت نظر و هوشیاری بالای خود حین کنترل و بازرسی وسایل بار یکی ازمسافران خروجی متوجه مورد مشکوکی در آن شده و بلافاصله وسایل بار این مسافر را مورد بازرسی دقیق‌تر قرار دادند.

او افزود: در این عملیات، ماموران موفق شدند مقدار ۶۰۵ گرم طلای فاقد مجوز و قاچاق که به شکلی ماهرانه در داخل کیف جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ دلاور با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طلای قاچاق را ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: مسافر مذکور قصد داشت این مقدار طلاجات را به صورت قاچاق به یکی از کشور‌های خارجی منتقل کند که با هوشیاری ماموران در انجام نقشه خود ناکام ماند.

پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از توقیف طلا‌های قاچاق و تشکیل پرونده قضائی برای فرد متهم خبر داد و گفت: ماموران پلیس فرودگاه با دقت و تیزهوشی بالا و استفاده از دستگاه‌های مُدرن مراقب هرگونه ورود و خروج غیر قانونی و قاچاق کالا هستند و اجازه سؤ استفاده به مجرمان نمی‌دهند.
 

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر و ارتقاء سطح امنیت عمومی، پیش بینی و پیشگیری ازوقوع جرایم با رویکرد انتظامی به خصوص در نقاط جرم خیز، آلوده و درمعرض تهدید مجرمین و همچنین پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم در سطح شهرستان این فرماندهی ضمن برنامه ریزی و همکاری پلیس‌های تخصصی و استفاده حداکثری ازظرفیت‌های موجود طرح عملیاتی ظفر ۱۱۹ در سطح کلانتری‌های کلانشهر اصفهان به اجرا در آمد.

او اظهار داشت: ۲۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در این طرح شناسایی و با حکم مقام قضائی از منزل آن‌ها بازرسی که در نتیجه مقدار ۷ کیلو و ۸۵۲ گرم انواع مواد مخدر، کشف شد.

سرهنگ خدادوست با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتوسیکلت در این خصوص خاطر نشان کرد: طرح مبارزه با خرده فروشان و هنجارشکنان با تمام توان استمرار خواهد داشت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲۸ نفر خرده فروش و ۳۱ نفر معتاد دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از شهروندان خواست هر گونه مورد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت خرده فروشان مخدر را به ۱۱۰ گزارش کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.