۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی بااعتبار ۸۹۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن میرعماد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن تشریح پروژه‌های قابل‌افتتاح این سازمان به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: ۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی بااعتبار ۸۹۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسند.

او با اشاره به اینکه ۸۶ طرح از مجموع این تعداد پروژه در حوزه عمرانی است، افزود: ۳۲۰ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی بخش کشاورزی هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها برای ۳۵۵ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۵۹۱ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: ۵۹ پروژه در بخش آب‌وخاک، ۱۱ پروژه در امور باغبانی، ۱۶ پروژه در بخش دامی و ۱۳ پروژه در بخش جنگل و مرتع‌داری افتتاح می‌شود.

میرعماد تصریح کرد: سه پروژه در بخش صنایع تبدیلی، تکمیلی و کسب‌وکار نوین و ۱۴ پروژه نیز در بخش عشایری استان سمنان از دیگر طرح‌هایی است که در بخش کشاورزی به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

او در ادامه با تأکید بر اینکه پنج هزار و ۵۴۲ خانوار استان سمنان از تسهیلات و منافع افتتاح این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد، اظهار داشت: ۲۹ پروژه در گرمسار، ۲۵ پروژه در میامی، ۲۲ پروژه در شاهرود، ۱۵ پروژه در دامغان قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان گفت: از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح این بخش هشت پروژه متعلق به شهرستان سمنان، هفت پروژه در مهدی‌شهر، شش پروژه در سرخه و چهار پروژه در آرادان است.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار