۱۳ عنوان برنامه بنیاد شهید دامغان در دهه فجر برگزار می‌شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان گفت: ۱۳ عنوان ویژه برنامه گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید علی میرعلی‌اکبری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان گفت: کارگروه ایثار و شهادت دامغان با برگزاری ۱۳ عنوان ویژه برنامه، دهه فجر را گرامی می‌دارد.

او افزود: با توجه به قرارگیری دهه فجر در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و اربعین سردار سپهبد قاسم سلیمانی، تعدادی از برنامه‌های دهه فجر با این ۲ موضوع آمیخته شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان تصریح کرد: شهرستان دامغان در ایام انقلاب، ۱۳ شهید تقدیم نظام کرد که در این دهه نیز به منظور گرامی‌داشت یاد این شهدا، یادواره شهدای انقلاب همزمان با اربعین سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

میرعلی‌اکبری ابراز داشت: روایتگری دوران انقلاب برای دانش آموزان در مدارس و برای مردم در ۲ مرکز حسینیه دباغان و بکیربن اعین برگزار می‌شود.

او ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، از جمله برنامه‌های کلیدی در این دهه است که امسال به صورت ویژه از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و تا ۲۲ اسفند روز شهید ادامه خواهد داشت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان اظهار کرد: آیین غبارروبی، گلباران گلزار شهدا، اجرای برنامه مهمانی لاله‌ها، تکریم و تجلیل از همسران و مادران شهدا، از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر در دامغان است.

میرعلی‌اکبری گفت: با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده بهینه از زمان موجود، باید دستاورد‌ها و خاطرات انقلاب در این دهه برای نسل جوان و مردم ایران بازگو شود.

شهرستان دامغان ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سه شهید تقدیم جبهه مقاومت در سوریه نموده است.

در دوران دفاع مقدس ۱۶هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات حضور داشتند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.