سرپرست فدراسیون فوتبال کشور:

واگذاری یک تیم در لیگ دسته دو کشور به استان ایلام

سرپرست فدراسیون فوتبال کشور گفت:به دنبال واگذاری یک تیم دسته دومی در فوتبال کشور به استان ایلام خواهیم بود.

ظرفیت ایلام یک تیم در لیگ دسته دو کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در نشست مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان ایلام با اشاره به ظرفیت این استان و داشتن استعداد‌های مناسب برای حضور در لیگ‌های کشور، گفت: با مطرح کردن در کمیته استعداد یابی به دنبال واگذاری یک تیم دسته دومی در فوتبال کشور به استان ایلام خواهیم بود.

او ادامه داد: در استان ایلام از لحاظ فنی و زیرساخت‌ها، اقدامات مناسبی هم راستا با ظرفیت ورزش فوتبال در این استان صورت گرفته است.

بهاروند با اشاره به ظرفیت نفت و گاز در ایلام، تاکید کرد: از وجود این شرکت‌های عظیم نفتی می‌توان به عنوان حامی مناسب برای تیم‌های ورزشی، به ویژه فوتبال استفاده کرد.

او در ادامه با گرامیداشت شهدای زمین فوتبال شهر چوار در سال ۶۵ اظهار کرد: امنیت امروز کشورمان مدیون خون پاک شهدا هستیم و داشتن یک تیم به نام شهدا برازنده این استان است.

سرپرست فدراسیون فوتبال کشور توان مالی را مشکل اصلی هیئت‌های ورزشی در استان‌های محروم دانست و افزود: باید با کمک اعتبارات استانی در این راستا اقدام کرد.

او با اشاره به حضور تیم بانوان پالایش گاز ایلام در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهار کرد: این تیم با درخشش در لیگ برتر نشان داده است که استعداد‌های مناسبی در استان ایلام در زمینه ورزش فوتبال وجود دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.