محمودی در نشست خبری:

سردار شکارچی سخنران مراسم جلوس امام (ره) بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی با اشاره به مراسم سخنرانی امام راه حل در نشست خبری برنامه‌های یوم الله ۱۲ بهمن را تشریح کرد.

روز ورود امام یوم الله است/ سردار شکارچی سخنران محل جلوس امام (ره) به گزارش خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری برنامه‌های روز یوم الله ۱۲ بهمن را تشریح کرد.

او در ادامه با پاسداشت روز ورود امام خمینی (ره) گفت: روز ورود امام راحل به عنوان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی قطعا از یوم الله است و باید بدان توجه کرده و آن را گرامی داشت.

محمودی تصریح کرد: در شرایطی فـجــر چـهـل و یـکـم را در پیش داریم که انقلاب اسلامی در نهایت شکوفایی است و امروز مردم دنیا شیفته تفکر امام(ره) هستند و گرایش به تفکر امام (ره) و انقلاب در حال افزایش است و ابهت و هیمنه آمریکا در هم شکسته شده و جوانان اسلام در حال خیزش به اهداف انقلاب اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان تهران گفت: مراسم یوم الله ۱۲ بهمن از ۹ صبح در حرم امام(ره) برگزار می‌شود، گل‌باران مکان جلوس حضرت امام(ره) به عنوان نماد ارزشمند ساعت ۱۱ روز ۱۲ بهمن گل باران خواهد شد و مسیر حرکت ایشان از فرودگاه امام(ره) تا بهشت زهرا سلام الله‌علیها گلباران می‌شود.

محمودی با اشاره به تقارن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی از تربیت شدگان مکتب امام خمینی ره بودند و قطعا شهید سلیمانی به عنوان الگوی شاخص از مکتب امام(ره) مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: در اماکنی که یادآور حضور امام خمینی(ره) بوده مورد توجه قرار خواهد گرفت و اقلیت‌های مذهبی که در نقاط مختلف کشور حضور دارند نسبت به امام(ره) ادای احترام می‌کنند کشتی ها، ناقوس‌ها و قطار‌ها به یاد حضور امام(ره) به صدا در خواهند آمد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان تهران سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را سخنران مراسم محل جلوس امام(ره) در قطعه ۱۷ بهشت زهرا(س) تهران را اعلام کرد.

او افزود: بیش از ۴۵۰ خبرنگار و عکاس این مراسم را پوشش خواهند داد مهمانی لاله‌ها در اولین ۵شنبه دهه فجر در همه گلزار‌های شهدا برگزار خواهد شد چرا که ما هر چه داریم از شهدا است.

محمودی گفت: هر ساله یکی از گلزار‌های اقلیت‌های مذهبی گلباران می شود و امسال نیز شهدای ارامنه در جاده امام رضا علیه السلام گلباران خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار