راهنمایان تور در برندسازی نماد‌های فرهنگی اردبیل مشارکت کنند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل خواستار مشارکت راهنمایان تور در برندسازی نماد‌های فرهنگی این استان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به تعدد نمادهای فرهنگی در استان انتظار می رود راهنمایان تور در معرفی آثار و برندسازی آن مشارکت کنند.

او افزود: طی جلسه با انجمن راهنمایان گردشگری این مهم مطرح شد تا به صورت ویژه راهنمایان فرهنگی به المان‌ها و نمادهای فرهنگی توجه داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: از سویی در بخش راهنمایان طبیعت گردی نیز دو مقوله دانش افزایی و تقویت زبان خارجی مورد تاکید است.

فرشی گفت: بیش از 2 هزار جاذبه طبیعی و تاریخی در استان شناسایی شده که لازم است از طریق راهنمایان تور در حد گسترده معرفی شود.

او اظهار کرد: در برنامه های جدید ساماندهی راهنمایان گردشگری همچنین تمرکز بر مسیرهای گردشگری جدید داخل استان مطرح شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین به برخورد با تورهای غیرمجاز و ساماندهی راهنمایان تور اشاره کرد و گفت: به صورت مستمر روند فعالیت راهنمایان رصد می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.