کتاب «از شانه‌های من پاییز را ببین» رونمایی شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه از رونمایی کتاب «از شانه‌های من پاییز را ببین» در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا شکاری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آیین رونمایی از مجموعه شعر «از شانه‌های من پاییز را ببین» سروده یاسر زیدونی در کتابخانه شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

او به بیان اهداف و فلسفه وجودی کتابخانه‌های عمومی بیان داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی در صدد است تا خدماتش را تبدیل به خدماتی فرهنگی و اجتماعی نماید، به این معنا که هر جا نامی از حوزه‌ فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی شنیده شود، نام کتابخانه‌های عمومی در ذهن تداعی شود.

شکاری اظهار کرد: طبق مصوبه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه، از این پس جلسات رونمایی یا نشست نقد و بررسی کتاب از آثار نویسندگان بومی شهرستان به صورت ماهیانه برگزار می‌گردد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه ادامه داد: چنین جلساتی می‌تواند به عنوان یک اقدام فرهنگی ارزشمند و تاثیرگذار گام مهمی در زمینه اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی شهرستان به شمار آید.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه ضمن بیان تاثیر نویسندگان در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به تشریح چگونگی مسیر چاپ و نشر کتاب پرداخت و به نویسندگان شهرستان در زمینه چاپ کتابهایشان قول مساعدت و همکاری داد.

یاسر زیدونی، نویسنده اثر ضمن بیان خاطراتی از کتابخوانی و مطالعه در کتابخانه شهید بهشتی از تاثیر و فواید مطالعه برای نویسندگان گفت و افزود: نویسنده خوب باید کتابخوان خوبی باشد، مطالعه مرکز خلاقیت هر نویسنده‌ای است. مطالعه و کتاب باید دوست همیشگی یک نویسنده باشد.

آیین رونمایی از مجموعه شعر «از شانه‌های من پاییز را ببین» سروده‌ی یاسر زیدونی با حضور محمدرضا غبیشاوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه؛ محمدرضا شکاری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه؛ سعید شعبانی، مسئول انجمن نویسندگان امیدیه و جمعی از نویسندگان و شاعران برجسته و فرهنگیان این شهرستان در کتابخانه عمومی شهید بهشتی امیدیه برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار