افتتاح ۶۸ طرح و پروژه بهزیستی همزمان با دهه فجر

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۶۸ پروژه شاخص درایام دهه فجر خبرداد.

افتتاح ۶۸  طرح و پروژه بهزیستی همزمان با دهه فجربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۴ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ایجرود، ابهروطارم به همراه ۱۴ پروژه اشتغالزایی و خدماتی افتتاح می‌شود.

محمدی ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: همزمان با ایام دهه فجر ۴ طرح اشتغالزایی در شهرستان‌های طارم و خدابنده، ۲ کلینیک مددکاری نیز در شهرستان زنجان و خدابنده، یک مورد مرکز اقامتی افراد دارای اختلال مصرف در شهرستان ایجرود و ۷ باب مهد کودک در شهرستان‌های زنجان و خدابنده افتتاح خواهد شد.

محمدی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت بهزیستی استان زنجان افزود: هم اکنون ۲۸ هزار و ۳۹۸ مددجو در سطح استان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان هستندو در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار نفر مستمری ماهانه دریافت می‌نمایند.

او با اشاره به توجه ویژه به توانمند سازی و حرفه آموزی و اشتغال مددجویان و افراد دارای معلولیت اظهار کرد:از ابتدای توجه بهزیستی به اشتغال مددجویان نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ نفر از معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان فرصت شغلی فراهم شده است که این تعداد هم اکنون در حال فعالیت و کار و تلاش هستند.

این مقام مسئول افتتاح ۱۸۱ واحد مسکونی مددجویی، افتتاح ۴۷ طرح اشتغال زایی مددجویان، افتتاح ۲۲ باب مهد کودک شهری و روستایی، افتتاح ۲ مرکز اقامتی افراد دارای اختلال مصرف مواد مخدر، افتتاح یک مرکزشبانه روزی توانبخشی، مراقبتی معلولین، افتتاح ۳ کلینیک مددکاری، افتتاح یک مرکز پایگاه سلامت روان، افتتاح ۳ مرکز مشاوره تخصصی و افتتاح سامانه تصمیم به منظور کاهش طلاق در شهرستان‌های تابعه را از مهمترین اقدامات یک سال اخیر بهزیستی استان زنجان برشمرد.

او تکریم از مادران شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، نواختن زنگ انقلاب در مهد‌های کودک تحت نظارت بهزیستی، غبارروبی مزار شهدا و نیز شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این اداره کل عنوان نمود.


انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.