در راستای بده بستان‌های واشنگتن-تل‌آویو؛

هیلی: اولویت نخست معامله قرن، امنیت اسرائیل است

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل شب گذشته در مراسمی از اهمیت طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن برای اسرائیلی‌ها سخن گفت.

هیلی: اولویت نخست معامله قرن، امنیت اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی با عنوان «نیکی هیلی: امنیت اسرائیل، اولویت نخست معامله قرن» نوشت: «نیکی هیلی» نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، شب گذشته در مراسمی گفت: اولویت نخست معامله قرن، امنیت اسرائیل است.

نیکی هیلی در ادامه اظهارات خود تأکید کرد: «هیچ خطری از جانب کشور‌های عربی همسایه نظیر اردن برای لغو توافق‌های صلح خود با اسرائیل وجود ندارد. دلیل امیدواری من این است که بله، فلسطینی‌ها گفته‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند پای میز مذاکرات بیایند، اما اگر کشور‌های عربی طرف فلسطینیان را نگیرند، فلسطینی‌ها ممکن است شاهد باشند حمایتی را که قبلاً از آن برخوردار بوده‌اند، دیگر ندارند. ببینید کشور‌های عربی چه کاری انجام می‌دهند.»

بیشتر بخوانید: همه آنچه باید درباره معامله قرن بدانید

وی در ادامه گفت: «زمانی که مقامات فلسطینی دریابند حمایتی را که فکر می‌کنند از آن برخوردارند، دیگر ندارند، به اعتقاد من، ما ممکن است شاهد تغییراتی باشیم.»

نیکی هیلی روز یکشنبه به کانال ۱۲ تلویزیون رژیم‌صهیونیستی گفت: معامله قرن مستلزم همکاری هر دو طرف فلسطینیان و اسرائیلی‌ها برای روند صلح است.

نیکی هیلی در ادامه اظهارات خود با اشاره به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس در سال ۲۰۱۸ مدعی شد: «این حق حاکمیت ماست که سفارتمان هر کجا که می‌خواهیم باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
خانم نیکی هیلی عجیب است که شما نمی فهمید ، برای اشغالگر هیچگاه امنیتی وجود ندارد و نخواهد داشت.
یک مشت مهاجر مزدبگیر را در سرزمین فلسطینی ها مستقر کرده اید و مردم این سرزمین را کشتار اواره می کنید و اسنش را می گذارید معامله قرن ، این چه معامله ای که طرف دوم ندارد . رضایت مردم فلسطین را ندارد .
آخرین اخبار