سرعین یکی از قطب‌های گردشگری کشور است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سرعین به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سرعین به یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور تبدیل شده است.

او افزود: سرعین با دارا بودن چشمه‌های آب گرم و تعداد بالای مجموعه های اقامتی، طبیعت بکر و آب و هوای مطلوب جایگاه خوبی در بین مسافران و گردشگران دارد که با اقدامات انجام شده سعی شد با کاوش‌های انجام شده در روستای تاریخی گنزق(غارهای دستکند منحصر بفرد) پازل گردشگری این شهرستان تکمیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: لازمه رشد و توسعه این شهرستان، هم‌افزایی و تعامل همه جانبه دستگاه‌های اجرای و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری است.

فلاحی با بیان اینکه چشم‌انداز و هدف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ارتقا سطح کمی و کیفی گردشگری است، تصریح کرد: این دستگاه در تمام سطوح مدیریتی و کارشناسی همواره آماده همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها و تشکل‌ها است.

او با بیان اهمیت نمایشگاه بین‌المللی‌گردشگری تهران، گفت: این موقعیت، بهترین بستر برای ارائه قابلیت‌های استان در حوزه‌های چندگانه و به‌ویژه فعالان بخش خصوصی است.

فلاحی افزود: به‌دلیل تخصصی بودن این نمایشگاه، حضور سرمایه‌گذاران، فعالان و گردشگران در سطح ملی و بین‌المللی خواهد بود که ظرفیت بسیار مهمی برای بهره‌برداری مناسب است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار