افزایش ۸۳ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از افزایش ۸۳ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل خبر داد.

افزایش ۸۳ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل با رشد ۸۳ درصدی روبرو بوده است.

او با اشاره به اینکه خیران اردبیلی حدود ۱۸ میلیارد تومان در ۱۰ ماهه امسال به مراکز نیکوکاری استان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده‌اند، بیان کرد: با توجه به تعامل و همکاری‌های موثر مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی‌های صورت گرفته، خدمات کیفی و قابل توجهی به خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ۶۵ مرکز نیکوکاری در سطح این استان فعالیت دارند، گفت: با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تلاش داریم شاهد رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت از طریق خیران همان محل و منطقه باشیم.

دشتی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های مرکز نیکوکاری مشفقین اردبیل، گفت: این مرکز نیکوکاری، در کنار فعالیت‌های حمایتی، با ارائه خدمات فرهنگی، آموزش فنی و تخصصی، اشتغال‌زایی و بازاریابی برای محصولات تولیدی مددجویان گام‌های بسیار موثری برداشته است.

او بیان کرد: مراکز نیکوکاری استان اردبیل در کنار فعالیت‌های حمایتی، ارائه خدمات فرهنگی و اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه را در راس برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مراکز نیکوکاری با رویکرد پیوست فرهنگی خدمات و اشتغال‌زایی برای مددجویان استان اردبیل فعالیت می‌کنند که با بهره‌گیری از این ظرفیت می‌توان گام‌های موثرتری برای توانمندسازی آن‌ها برداشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار