در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شنگول به «صبح جمعه با شما» بازگشت

ساجد قدوسیان از بازگشت داود منفرد (کاراکتر شنگول) به برنامه «صبح جمعه با شما» خبر داد.

شنگول به صبح جمعه با شما برگشتساجد قدوسیان تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون برنامه «صبح جمعه با شما» گفت:داود منفرد مدتی به دلیل مشکلات شخصی در برنامه«صبح جمعه با شما» حضور نداشت  اما از این هفته شنوندگان می توانند با کاراکتر «شنگول» همراه شوند.

این تهیه کننده اظهار کرد: برنامه «صبح جمعه با شما»  هر هفته از دریچه طنز و کمدی به تمام مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می‌پردازد. یکی از بخش‌های جذاب و شنیدنی برنامه، اجرای مسابقه طنز است؛ این مسابقه، یک نمایش شاد و طنز رادیویی است که با هنرمندی اصغر سمسارزاده، مهدی صباغی و رادمان غروی اجرا می‌شود.

قدوسیان  بیان کرد:مسابقه‌ای که سه شرکت‌کننده ثابت دارد؛ آقای منقاشیان که اصغر سمسارزاده این نقش را بازی می‌کند؛ آقای زعفرانی که با بازی مهدی صباغی است و آقای گوگردچی که رادمان غروی در آن ایفای نقش می‌کند. اجرای این مسابقه طنز و پر از خنده را محمدرضا لبیب بر عهده دارد و مصطفی خدایگان نویسنده این بخش از برنامه است.

گفتنی است شنگول همان صدای «دایی چپول» است، فقط با این ویژگی که در تلویزیون برای بچه‌ها برنامه اجرا می‌کرد، اما در رادیو یک کار طنز سیاسی است و با شرایط روز و مسائلی که مردم با آن در جامعه روبه‌رو هستند.

«صبح جمعه با شما» جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح به مدت ۱۲۰ روی موج شبکه رادیویی ایران می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار