اختصاص حدود ۲۰۰ صندوق رای در شهرستان ملایر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر گفت: ۱۹۹ صندوق رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اختصاص یافته است.

اختصاص حدود ۲۰۰ صندوق رای در شهرستان ملایر برای انتخابات مجلس شورای اسلامیسعید کتابی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: ۱۹۹ صندوق رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلای اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه برای برگزاری این دوره از انتخابات نزدیک به ۴ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان داریم افزود: در هر حوزه انتخابیه نماینده فرماندار، نماینده هیئت نظارت، بازرسی، اجرایی و انتظامی انتخابات حضور دارند.

رئیس ستاد انتخاات شهرستان ملایر ادامه داد ۱۱۸ شعبه در حوزه انتخابیه مرکزی و بخش مرکزی، ۳۰ شعبه در بخش سامن، ۳۱ شعبه در بخش جوکار و ۲۰ شعبه در بخش زند در این دوره از انتخابات داریم.

کتابی افزود: در حوزه ملایر، احمد فراهانی، علی اکبر نجفی مقدم، و مهدی عابدینی نیا، در بخش جوکار مهدی بیات، عباس شیری و ابوالقاسم شیری، در بخش سامن روح الله نجفی مقدم، محمود ساوند و علی مصطفی شایگان و در بخش زند هم نجم الدین شیرآوند، الله داد مشعوف و محمد تکلو بیغش اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات هستند.

مردم شهرستان ملایر دو نماینده را راهی خانه ملت می کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.