شهرستان بستان آباد روی ریل توسعه

استاندار آذربایجان شرقی بر تسریع و آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهرستان بستان آباد در قالب ۳۱ شهرستان منتخب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی در نشست اجرای طرح جامع توسعه شهرستان بستان آباد با بیان اینکه محرومیت زدایی در اکثر مناطق استان شروع شده و جزء خواسته‌های اصلی نظام است افزود:انتخاب شهرستان بستان آباد در قالب ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور که توسعه آن‌ها مورد تاکید مقام معظم رهبری است همت مدیران ارشد استانی را می‌طلبد.

او با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های بالقوه برای توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف است بر آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهرستان بستان آباد تاکید کرد.

محمد پور مجموعه اقدامات انجام شده در شهرستان بستان آباد را دلگرم کننده عنوان کرد و افزود:همت جهادی مسئولان استانی برای بهره مندی از آثار مثبت طرح جامع توسعه‌ای شهرستان بستان آباد می‌تواند تمرینی جدی برای الگو گیری ازآن در سایر نقاط استان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی سدکلقان را فرصتی مناسب برای حل مشکل آب مورد نیاز واحد‌های صنعتی، کشاورزی و شرب منطقه  عنوان کرد.

او  ضمن قدردانی از عملکرد برخی از بانک‌ها درتسهیل اختصاص اعتبارات برای سرمایه گذاری از عمل کرد برخی بانک‌های خصوصی انتقاد کرد و افزود:منابع استانی باید در راستای توسعه استانی هزینه شود.

 موسوی حسینی فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این جلسه با اشاره به فصل بودجه بندی خواستار تشکیل کمیسیونی در مجلس برای رسیدگی به اعتبارات ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور شد و افزود:تخصیص اعتبارات ویژه برای این شهرستان‌ها می‌تواند زمینه و بستر توسعه را در آن‌ها روانتر کند.

او با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بستان اباد در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری گفت:در این شهرستان در آینده نزدیک شهرک شیرین وطن و شهرک فولادی توسط بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

او گفت:با راه اندازی این دو شهرک شاهد اشتغال ۳۰ هزار نفری در این منطقه خواهیم بود.

موسوی در این جلسه از افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۲۹۵ میلیارد تومان دردهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.