کشف ۴ تن تخم مرغ در بوانات/کشف ۱۲۰ میلیارد کالای قاچاق در فارس

مهم‌ترین حوادث امروز ۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴ تن تخم مرغ در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات گفت: ۴ تن تخم مرغ بدون مجوز به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی بوانات اظهار کرد: ماموران این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴ تن تخم مرغ فاقد مجوز حمل کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: حمل اینگونه محموله‌ها بدون مجوز تخلف محسوب می‌شود و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۲۰ میلیارد کالای قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های پاک سازی نقاط آلوده با همکاری سایر عوامل انتظامی، طی ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۶۷ خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

او افزود: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی کالا شامل پوشاک، پارچه، تجهیزات الکترونیکی، لوازم یدکی و انواع نوشیدنی‌های قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این رابطه ۷۶ متهم دستگیر شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این مدت، ۷۶ فقره پرونده کالای قاچاق تشکیل شده است، افزود: مبارزه با کالای قاچاق، یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است.

توقیف پژو حامل ۱۲ کیلو تریاک در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۱۲ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ افشین حیدری فرمانده انتظامی جهرم گفت: به منظور تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری ۴۰۵ قصد جابجایی و انتقال مقادیری تریاک به جهرم را دارد، که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی و برنامه‌ریزی دقیق، محل مورد نظر به طور نامحسوس تحت کنترل و مراقبت ماموران قرار گرفت و با شگرد‌های خاص پلیسی خودرو ۴۰۵ توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودرو، میزان ۱۲ کیلو تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سارق درون خودرو در فسا به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری یک نفر سارق درون خودرو و کشف ۹ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی وقوع سرقت درون خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: افسران تجسس کلانتری ۱۱ شهدا با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی یک نفر سارق شدند و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم به ۹ فقره سرقت درون خودرو اعتراف و تعدادی اموال مسروقه در مخفیگاه وی کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستمی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول ایمنی و توصیه‌های پلیس، فرصت را از سارقان سلب کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری بیش از ۷۰ خرده فروش و معتاد در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف توسعه احساس امنیت، این طرح با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی ماموران این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا شد.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۷۳ خرده فروش و معتاد، ۸ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر و ۴ هزار و ۱۰۰ عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز را کشف کنند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه دراجرای طرح این طرح ۵۳ نفر معتاد به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند، تصریح کرد: امروز پلیس در مقابل خرده فروشان مواد مخدر ایستاده و اجازه جولان دادن به آنان را نخواهد داد و اینگونه طرح‌ها با جدیت و به صورت روزانه و مستمر از سوی این فرماندهی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.