دیدار فرمانده سنتکام با منصور هادی در عربستان

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه با رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن در عربستان درباره موضوعات دوجانبه گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری سبا وابسته به دولت منصور هادی گزارش داد ژنرال کنت مک کنزی، فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) روز سه‌شنبه با عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن دیدار و درباره موضوعات دوجانبه گفت‌وگو کرد.

ژنرال کنت مک مکنزی به همراه کریستوفر کینزل، سفیر واشنگتن در یمن در دیدار با رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن در عربستان درباره روابط آمریکا با دولت منصور هادی و راه‌های گسترش همکاری بین آن‌ها در همه زمینه‌ها گفت‌وگو کرد.

دو طرف همچنین در مورد ادعای دخالت‌های ایران در یمن از قبیل حمایت از انصارالله و تجهیز آن به سلاح‌های منحصر به فرد مانند موشک و پهپاد گفت‌وگو کردند.

منصور هادی در این دیدار ایران را به اتخاد سیاست‌های توسعه‌طلبانه در یمن متهم کرد و از آمریکا به دلیل نقش‌آفرینی در مقابله با اقدامات ادعایی تقدیر و تشکر کرد. رئیس‌جمهور مستعفی یمن بر ضرورت مقابه با گسرتش نفوذ ایران در منطقه تأکید کرد.

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا نیز در این دیدار بر اهمیت راه‌اندازی گشت‌های ساحلی در یمن برای مقابله با ادعای قاچاق سلاح‌های ایرانی به انصارالله تأکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار