ترامپ: اطلاعات بیشتر هم به دموکرات‌ها کمکی نمی‌کند

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری درباره استیضاحش نوشت: دسترسی به شاهدان و اطلاعات بیشتر هم به دموکرات‌ها کمکی نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به ادامه روند استیضاحش در سنا در پیامی در حساب کاربری توئیترش نوشت: فرقی نمی‌کند چه تعداد شاهد به دموکرات‌ها می‌دهید، فرقی نمی‌کند چقدر اطلاعات به آن‌ها می‌دهید، مثل متون سخنرانی که سریعا منتشر می‌شود، این هرگز برای آن‌ها کافی نخواهد بود. آن‌ها همواره فریاد خواهند زد ناعادلانه است. این فریب استیضاح فقط یک بازی سیاسی دیگر است! "

ترامپ متهم است در تابستان گذشته در تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور اوکراین، وی را تحت فشار قرار داده تا در مورد فعالیت‌های اقتصادی پسر «جو بایدن» در آن کشور تحقیق کند. «جو بایدن» رقیب بالقوه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر سال ۲۰۲۰ آمریکاست. ترامپ در همین چارچوب، ارسال کمک‌های مصوب کنگره به اوکراین را به انجام تحقیق درباره هانتر بایدن، پسر جو بایدن مشروط کرده بود. او علاوه بر سوءاستفاده از قدرت، در مسیر ادای شهادت مشاوران خود و ارائه مدارک مانع ایجاد کرده است.

محاکمه استیضاح ترامپ این روز‌ها در مجلس سنای آمریکا دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار