انسان در زندگی نیازمند به الگو است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:انسان در زندگی نیازمند به الگو است تا آن الگو را برای خود ملاک قرار دهد.

انسان در زندگی نیازمند به الگو استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله موسوی اصفهانی عضو مجلس خبرگان رهبری، در جمع عزاداران فاطمی اسدآباد با اشاره به اینکه انسان در زندگی نیازمند الگو است افزود: یک انسان علاوه بر کتاب بشر نیاز به افرادی الگو و اسوه دارد تا رفتار خود را منطبق با آن الگو کند.

او با بیان اینکه الگو تعیین کننده مسیر زندگی انسان است گفت: انسان می‌خواهد مسیر زندگیش درست انتخاب شود و انتخاب صحیح مسیر به الگو بستگی دارد.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه پذیرفتن توحید، ایمان به معاد و ذکر یاد خدا سه ویژگی انسان‌های رستگار است افزود: ایمان به معاد انسان را از گناه و بی عدالتی دور نگه میدارد.

او با تاکید بر این موضوع که چرا باید در مملکتی بااین همه شهید ۹۰ نماینده پرونده مالی داشته باشند و تایید نشوند؟ ادامه داد:علت این موضوع ضعف در ایمان به معاد است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همانطور که در بین برادران الگو وجود دارد بیان کرد: نیاز است در بین خواهران نیز الگویی وجود داشته باشد.

او اظهار داشت: وقتی الگویی مثل پیامبر اعظم (ص) میفرماید: فاطمه پاره تن من است یعنی صدیقه طاهره (س) جزئی از ایشان است.
این مسئول اضافه کرد: ائمه اطهار جلسات بیان حدیث مثل محفل امشب مسجدجامع اسدآباد را دوست دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضرت زهرا (س) می‌دانست اگر حکومت انحراف پیدا کند واقعه عاشورا پیش خواهد آمد، یادآور شد: امروز به دفاع از ولایت و امامت بیش از هر چیز دیگری نیاز داریـم.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه شهیدسلیمانی آماده شهادت در راه خدا بود اظهار داشت: استقبال و تشیع هموطنان از پیکر پاک سپهبد سلیمانی در طول دهه‌های اخیر بی سابقه بوده اسـت.

او گفت: عموم مردم منطقه با شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی و همرزمان ایشان متحول شدند که این مهم حاصل دفاع از ولایـت اسـت.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به یاد ندارم در این۳۰سال مقام معظم رهبری عزای عمومی سه روزه اعلام کرده باشد افزود: مایه افتخار است در زمانه‌ای زندگی می‌کنید که سپاه پایگاه موشکی دشمن را درهم می‌کوبد.

او با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دقت کنید رای خود را به افراد اصلح و با تجربه بدهید.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار