ایتام و نیازمندان اهواز عزادار شهادت کوثر آل محمد(ص)

مسئول انجمن خیریه فرشته‌های زمینی در اهواز گفت: مراسم عزاداری و سینه زنی با حضور ایتام و نیازمندان و کودکان مبتلا به سرطان در موکب ریحانه الرسول این کلانشهر برگزار شد.

گلناز علیخانی مسئول انجمن خیریه فرشته‌های زمینی در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در شام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، موکب ریحانه النبی در منطقه حصیر آباد این کلانشهر بر پا شد.

او افزود: تعدادی از کودکان نیازمند ساکن مناطق محروم، ایتام و همچنین سیل زدگان و کودکان مبتلا به سرطان در این موکب گردهم آمدند و مراسم سخنرانی به منظور آشنایی بیش‌تر آن‌ها با زندگی، فضائل و نحوه شهادت دخت نبی اکرم (ص) و سپس سینه زنی و مرثیه سرایی برگزار گردید.

ایتام و نیازمندان اهواز عزادار شهادت حضرت زهرا (س)

علیخانی اظهار داشت: در ادامه مراسم عزاداری و سوگواری، کودکان از نمایشگاه تشییع پیکر حضرت زهرا (س) و بخش شهدای مدافع حرم و شهدای مقاومت از جمله؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بازدید کردند.

مسئول انجمن خیریه فرشته‌های زمینی اهواز بیان کرد: در پایان این مراسم، مسابقه نقاشی با موضوع شهادت بانوی بزرگ اسلام ویژه ایتام و نیازمندان برگزار و در پایان به تمامی آن‌ها هدایایی اهدا شد.

به گفته علیخانی، پذیرایی از این کودکان با توزیع آش نذری، شلغم، نوشیدنی گرم و... پایان بخش مراسم عزاداری و سینه زنی بود.

ایتام و نیازمندان اهواز عزادار شهادت حضرت زهرا (س)

ایتام و نیازمندان اهواز عزادار شهادت حضرت زهرا (س)

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.